Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?
Je kunt in je profiel instellingen onder Betaling & Levering je adres aanpassen.
Je kunt in je profiel instellingen onder Betaling & Levering je adres aanpassen.
Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan. Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing.
Mocht het de vervoerder niet lukken om de box af te leveren vanwege een grote vertraging dan wordt de levering automatisch doorgepland naar de volgende werkdag. De vervoerder zal hiervoor [...]
Je wordt door Leen Menken op de hoogte gehouden over de bezorging, bij een eventuele vertraging zie je dit terug in de track en trace. Komt de nieuwe tijd niet [...]
Bij het plaatsen van je bestelling kun je een bezorg opmerking toevoegen, deze wordt doorgegeven aan de chauffeur.
Standaard bezorgen wij niet bij de buren als je niet thuis bent, gezien het producten zijn die gekoeld en bevroren bewaard moeten worden. Wil je toch dat wij dit proberen, [...]
Aangezien we een box met verse producten bezorgen, overhandigen we deze graag persoonlijk. Zorg dus dat je thuis bent op het door jou gekozen moment van bezorging. Ben je toch [...]
De avond voor de bezorging ontvang je een e-mail met een Track en Trace-link van Leen Menken. We geven daarin aan wanneer je de box de volgende dag kunt verwachten. [...]
Onze partner Leen Menken verzorgt de levering van de boxen. Leen Menken is gespecialiseerd in gekoeld en vriestransport om de producten onder ideale omstandigheden te bezorgen.
Meal Plan Box levert in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen, de beschikbare leverdagen zijn op dit moment woensdag, vrijdag of zaterdag. In je standaard voorkeuren kun [...]