Moet ik zelf nog producten kopen?
Het kan zijn dat er in je schema een stuk fruit of zuivel zoals kwark of yoghurt staat weergegeven, deze worden niet meegeleverd bij de box. Hiervan krijg je van [...]
Het kan zijn dat er in je schema een stuk fruit of zuivel zoals kwark of yoghurt staat weergegeven, deze worden niet meegeleverd bij de box. Hiervan krijg je van [...]
Karton van de Meal Plan Box De box waarin alle producten worden bezorgd is recyclebaar. Het karton dat Meal Plan Box gebruikt is gemaakt om in contact te komen met [...]
Duurzaamheid speelt een belangrijke rol bij Meal Plan Box. In Nederland wordt jaarlijks circa 2 miljard kilo voedsel verspild. Met Meal Plan Box willen wij dit reduceren door precies te [...]
Ja, bij Meal Plan Box. vinden we het belangrijk om zorgvuldig en transparant met jouw gegevens om te gaan. Meer informatie over de manier waarop wij jouw privacy beschermen en [...]
Ga naar het inlogscherm en klik op wachtwoord vergeten.
Wat vervelend om te horen! Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn: Je logt in met verkeerde gegevens. Controleer het e-mailadres en wachtwoord en let op leestekens. Je wachtwoord klopt [...]
Je kunt je in de e-mail zelf afmelden voor marketing mails, mocht je nog andere voorkeuren willen doorgeven dan kan dat via de customer service.
De vervoerder waar wij mee samen werken beschikt over geconditioneerde busjes waarin alles bevroren en gekoeld blijft op exact de juiste temperatuur.
Wij bezorgen de boxen geheel gratis in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen.
Je kunt je standaard bezorg voorkeuren aanpassen door te klikken in het Home scherm op ‘’Voorkeuren wijzigen’’, hierna kun je het bezorgmoment en tijdsvak wijzigen voor de volgende boxen.